Sportdag op jouw school

Brochure

Ontvang meer informatie

Sportdag middelbare school

TakeOver Your School heeft een uitdagend aanbod voor de middelbare school. Kies een thema dat aansluit bij jullie wensen voor een onvergetelijke sportdag. Een pittige uitdagende dag voor de leerlingen, of liever wat rustig aan? We zorgen dat de dag aansluit bij de wensen van de school.

Sportdag lagere school

Sportdag Lagere school

TakeOver Your School organiseert sportdagen op jouw school. Beweging, fun en kwaliteit staat centraal de organisatie van onze sportdagen centraal. We laten de kinderen hun grenzen verleggen en bezorgen iedereen een onvergetelijke dag!

Kies welk thema het beste aansluit bij jullie wensen. Zo kunnen jullie ieder jaar een ander thema aanbieden.

Sportdag kleuters

Sportdag Kleuters

Kleuters zijn in volle ontwikkeling. Moedig creativiteit en beweging aan door het aanbieden van leuke activiteiten op maat van het kind! We laten de kinderen ontdekken op hun eigen tempo.

Klimmen, klauteren, spelen en springen: Prikkelen zonder overprikkelen!

Hoe gaan wij te werk?

Kies jouw thema!

Welk thema sluit het beste aan bij jullie wensen? Graag ieder jaar een ander thema? Dit kan!

Kies jouw voorkeursdatum

Op welke datum zal jullie sportdag doorgaan? Wees er snel bij, sommige data zijn snel volzet!

Takeover road map

Hier kunnen jullie alle communicatie rond de sportdag terugvinden. Alle communicatie mooi op 1 plek!

• Draaiboek
  • Facturatie
  • Digitale gesprekken
  • Contactgegevens
  • Planning

We take over your school!

Wij komen naar jullie school en bouwen de sportdag op. We zorgen voor talloze blije gezichten bij de leerlingen en leerkrachten!